MN ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Search

Όροι Εγγύησης και Υποστήριξης

Η ισχύς της εγγύησης αρχίζει από την ημερομηνία της αγοράς της συσκευής από τον τελικό καταναλωτή (εφόσον αυτή τεκμηριώνεται με σχετικά παραστατικά – απόδειξη ή τιμολόγιο πώλησης).

Προϊόντα τα οποία καλύπτονται από εγγύηση, είναι απαραίτητη η προσκόμιση του αποδεικτικού αγοράς (τιμολόγιο ή απόδειξη) του συγκεκριμένου προϊόντος, από την Digikal ή από εξουσιοδοτημένο μεταπωλητή. Η εγγύηση αυτή δεν μεταβιβάζεται και ισχύει μόνο για τον αρχικό αγοραστή.

Η διάρκεια κάλυψης της εγγύησης διαφέρει ανά κατασκευαστή και κατηγορία προϊόντων, και μπορεί να αλλάξει χωρίς προειδοποίηση από τον κατασκευαστή (για ενημέρωση σας σχετικά με το χρόνο εγγύησης, επισκεφθείτε τη σελίδα του προϊόντος στο www.digikal.gr).


Απαραίτητα Έγγραφα - Παραστατικά για Αποστολή Προϊόντων προς Έλεγχο - Service 

Τα προϊόντα προς έλεγχο ή επισκευή πρέπει να συνοδεύονται από δελτίο αποστολής (με αναφορά στο μοντέλο & το S/N του), αντίγραφο απόδειξης ή τιμολογίου αγοράς της συσκευής , καθώς και συμπληρωμένο δελτίο αναφοράς βλάβης- RMA FORM (μπορείτε να το βρείτε εδώ).

Η επισκευή προϊόντος γίνεται πάντα σύμφωνα με την αναφορά βλάβης που υποδεικνύει ο Πελάτης.

Προϊόντα που δεν συνοδεύονται από όλα τα παραπάνω έγγραφα & παραστατικά, δεν θα παραλαμβάνονται και θα επιστρέφονται με χρέωση παραλήπτη.

Η αποστολή των προϊόντων γίνεται στην έδρα μας, στα παρακάτω στοιχεία και παραλαμβάνονται καθημερινά 9:00-17:00 (εκτός Σαββάτου - Κυριακής):

Digikal ΙΚΕ
Εμπόριο Οπτικοακουστικών
ΑΦΜ : 800651554 , ΔΟΥ ΒΟΛΟΥ
Αργέντη 7 , 38334 , Βόλος
Τήλ. 24210 20581


Παρακαλούμε η μεταφόρτωση να γίνεται στα παρακάτω συνεργαζόμενα πρακτορεία μεταφορών:

Από Αθήνα & προς Βόλο:
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΟΡΦΕΩΣ 147, ΑΘΗΝΑ - ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ , Τ.Κ. : 11855
Τηλ. Επικοινωνίας : 210 345 6321  /  210 345 6429  /  210 341 2942


Από Θεσσαλονίκη & προς Βόλο:
VENETIDIS CARGO, ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΝΤΟΥ - ΔΙΑΒΑΤΑ  , Τ.Κ. : 57008 
Τηλ. Επικοινωνίας : 2310 754 912


Προϊόντα  με μικρό βάρος ή όγκο (εώς 20 κιλά max) μπορείτε να τα αποστείλετε με ΕΛΤΑ Courier.

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν φτάσει ως την έδρα μας, μέσω των άνωθεν πρακτορείων μεταφορών, δεν εγγυόμαστε  για τον χρόνο παραλαβής του προϊόντος.

Τα προϊόντα που αποστέλλονται για επισκευή, πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία ή εναλλακτικά σε συσκευασία η οποία θα προστατεύει το προϊόν κατά την μεταφορά.

Τα προϊόντα ταξιδεύουν με ευθύνη του πελάτη και η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή καταστροφή τους, κατα την μεταφορά.

Η εγγύηση δεν καλύπτει τα έξοδα μεταφοράς και στην περίπτωση αυτή το κόστος μεταφοράς προϊόντων από και προς την εταιρεία βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.

Πριν την αποστολή προιόντων προς έλεγχο ή επισκευή παρακαλώ ενημερώστε μας γραπτώς με email στο info@digikal.gr   



Εγγύηση προϊόντος DOA (Dead On Arrival):

Εάν παρουσιαστεί δυσλειτουργία στο προϊόν κατά τη διάρκεια της αρχικής λειτουργίας (εντός 7 ημερών από την αγορά του προϊόντος στον τελικό χρήστη) που οφείλεται σε εργοστασιακό κατασκευαστικό λάθος, παρέχεται δωρεάν επισκευή της συσκευής. Σε περίπτωση που η επισκευή του προϊόντος δεν είναι εφικτή ,τότε δικαιούστε νέο προϊόν αντικατάστασης.

Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα και παραστατικά, όπως αναφέρεται στην παραπάνω παράγραφο.

Το ελαττωματικό προϊόν πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύεται από τα περιφερικά καθώς και την πλήρη συσκευασία του.

Σε αντίθετη περίπτωση το προϊόν θα επισκευάζεται και δεν θα αντικαθίσταται.


Επισκευή προϊόντος εντός εγγύησης (In Warranty)

Εάν παρουσιαστεί δυσλειτουργία στο προϊόν εντός της περιόδου εγγύησης, που οφείλεται σε εργοστασιακό κατασκευαστικό σφάλμα, παρέχεται δωρεάν επισκευή του προϊόντος.

Σε περίπτωση που για το ελαττωματικό προϊόν σας, δεν υπάρχει διαθέσιμο ανταλλακτικό στην αποθήκη μας ,τότε ο χρόνος επισκευής θα είναι μεγαλύτερος και εξαρτάται από το χρόνο αποστολής του ανταλλακτικού από το κατασκευαστή.


Επισκευές εκτός εγγύησης (Out of Warranty)

Εάν παρουσιαστεί οποιαδήποτε δυσλειτουργία σε προϊόν εκτός εγγύησης έως και 7 ετών παλαιότητας, το Τμήμα Service της Digikal αναλαμβάνει τον έλεγχο και την επισκευή, ενημερώνοντας σας εκ των προτέρων για την πορεία και το κόστος της επισκευής.

Για χρεώσεις άνω των 100,00 € συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%, απαιτείται έγγραφη επιβεβαίωση αποδοχής από τον πελάτη μετά την αποστολή της σχετικής προσφοράς επισκευής από την εταιρεία στο email του. 

Στις περιπτώσεις που η βλάβη υπερβαίνει τα 300€ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%, απαιτείται προκαταβολή 30%.

Με την ολοκλήρωση της επισκευής , θα ενημερωθείτε αναλυτικά με email για τις εργασίες που έγιναν και τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν στο προϊόν κατα την επισκευή του, καθώς και με το συνολικό κόστος επισκευής.  

Αν συμφωνείτε εντός 5 εργάσιμων ημερών, θα πρέπει να καταθέσετε σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας το ποσό της επισκευής που θα αναφέρετε στο email.


Όλες οι επισκευές προϊόντων καλύπτονται από εγγύηση 1 μήνα. Αυτό σημαίνει ότι εάν εντός 1 μήνα παρουσιαστεί οποιοδήποτε πρόβλημα στο προϊόν, τότε θα επαναληφθεί η ίδια διαδικασία χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.

Σε κάθε από τις παραπάνω περιπτώσεις που η δυσλειτουργία του προϊόντος προέρχεται από κακή χρήση ή εφαρμογή ή το προϊόν βρίσκεται εκτός εγγύησης, θα ενημερωθείτε για το κόστος επισκευής του προϊόντος, το οποίο αν δεν αποδεχτείτε, το προϊόν θα σας επιστραφεί ανεπισκεύαστο και θα υπάρξει ελάχιστη χρέωση 30€ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%, η οποία θα αφορά την εισαγωγή του προϊόντος στο service.


Λόγοι Μη Κάλυψης Εργοστασιακής Εγγύησης

Προϊόντα που βρίσκονται σε περίοδο εγγύησης παρουσιάσουν δυσλειτουργίες οι οποίες προέρχονται από κακή χρήση ή εφαρμογή (χτύπημα, λάθος σύνδεση, διαφορετική τάση ρεύματος, μεγαφώνων με κατεστραμμένα πηνία, διαφράγματα HF, crossover που έχουν υποστεί βλάβη λόγω υψηλής ισχύος εισόδου, τρανζίστορ και ολοκληρωμένων εξόδου), τότε θα ακυρώνεται άμεσα το υπόλοιπο της εγγύησης του  προϊόντος. 

Μέρη των προϊόντων όπως Faders, εξωτερικά τροφοδοτικά, κάψες μικροφώνων, ακουστικά, buttons, τηλεχειριστήρια, κεφαλές pick-up, κεφαλές laser, μπορεί να εξαιρεθούν της εγγύησης λόγω κακής χρήσης.

Εάν το προϊόν ανοιχτεί, ή τροποποιηθεί ηλεκτρονικά ή μηχανικά με οποιονδήποτε τρόπο, ή επισκευαστεί από άλλο τεχνικό τμήμα πλην του εξουσιοδοτημένου τεχνικού τμήματος της Digikal, η εγγύηση παύει να ισχύει.

Η εγγύηση δεν ισχύει αν ο σειριακός αριθμός που εφαρμόστηκε εργοστασιακά

έχει τροποποιηθεί ή αφαιρεθεί από το προϊόν.


Παραλαβή & Ελάχιστη Χρέωση Επισκευασμένου Προϊόντος

Η ελάχιστη χρέωση για τον έλεγχο των προϊόντων είναι 25€ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.

Η ελάχιστη χρέωση για την επισκευή των προϊόντων είναι 25€ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.

Για την παραλαβή προϊόντος από το Service, το συνολικό κόστος επισκευής εξοφλείται  με τραπεζική κατάθεση πριν την αποστολή ή μετρητοίς κατά την παραλαβή.

Ο πελάτης οφείλει να παραλάβει το επισκευασμένο προϊόν εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία ηλεκτρονικής ενημέρωσης του.

Μετά την παρέλευση του δεκαπενταημέρου θα προκύπτει επιβάρυνση με έξοδα αποθήκευσης 3 € ανά ημέρα για ένα χρονικό διάστημα 45 ημερολογιακών ημερών. 

Μετά το πέρας 2 μηνών η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια του προϊόντος & θα προβαίνει στην ανακύκλωσή τους.


Πάγια Χρέωση τεχνικού μας στον χώρο του πελάτη 60€ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%, και για διάρκεια επίσκεψης μιας ώρας. 

Για κάθε επιπλέον ώρα στον χώρο του πελάτη μεταξύ των ωρών (9.00 π.μ.- 17.00 μ.μ.) είναι 60€ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% / ώρα / τεχνικό. 

Δύο (2) ή περισσότεροι τεχνικοί 50€ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% / ώρα / τεχνικό.

Σημείωση: Εκτός των ανωτέρω ωρών εργασίας οι χρεώσεις προσαυξάνονται κατά 50%.

Μετά τις 21:00 μ.μ., προσαυξάνονται 100%.


Προιόντα που δεν έχουν πουληθεί από την εταιρεία μας :

Επισκευάζονται αλλά δεν καλύπτονται με εγγύηση,

Οι χρεώσεις των εργασιών και υπηρεσιών που εκτελούνται ή παρέχονται από το Τμήμα Service είναι διαφορετικές και δεν ακολουθούν την παρούσα τιμολογιακή πολιτική.


Το τμήμα Service είναι ανοιχτό καθημερινά 9:00-17:00 (εκτός Σαββάτου - Κυριακής).

O μέσος χρόνος παραμονής των προϊόντων στο Service είναι 20 ημέρες.

Όλες οι επισκευές προϊόντων καλύπτονται από εγγύηση 1 μήνα. Αυτό σημαίνει ότι εάν εντός 1 μήνα παρουσιαστεί οποιοδήποτε πρόβλημα στο προϊόν, τότε θα επαναληφθεί η ίδια διαδικασία χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.

Για να ενημερωθείτε για επιπλέον πληροφορίες που αφορούν την διαδικασία επισκευής προϊόντων επικοινωνήστε με το τεχνικό τμήμα της DIGIKAL στο e-mail: service.digikal@gmail.com