Ο πελάτης έχει δικαίωμα να κάνει αίτηση υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος που αγόρασε μέσω του φυσικού ή του ηλεκτρονικού B2B καταστήματος μας, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που το παρέλαβε.
Σε περιπτώσεις τεχνικού προβλήματος ,κάλυψης εγγύησης, περιπτώσεις όπου το προϊόν δεν λειτουργεί κατά την στιγμή της παραλαβής, και σε όσες προβλέπεται από τον κατασκευαστή διαδικασία αντικατάστασης ή επισκευής, παρακαλούμε δείτε την παράγραφο “Όροι Εγγύησης και Υποστήριξης”.
Το προϊόν πρέπει να παραληφθεί στην έδρα της εταιρεία μας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αποστολής της αίτησης υπαναχώρησης. Για την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε, παρακαλούμε όπως μας στείλετε πρώτα την αίτηση υπαναχώρησης συμπληρωμένη στο email: info@digikal.gr
Μπορείτε να κατεβάσετε την αίτηση επιστροφής - υπαναχώρησης εδώ.
Το προϊόν πρέπει να παραληφθεί στην ίδια κατάσταση στην οποία και παραλήφθηκε από τον πελάτη,με τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
● στην αρχική του κατάσταση, απολύτως άρτιο, χωρίς φθορές στο προϊόν
● εντός της εργοστασιακής του συσκευασίας
● μη χρησιμοποιημένο, μη ανοιγμένο
● με την πλήρη και χωρίς φθορές συσκευασία του καθώς και συνοδευόμενο από όλα τα τυχόν παρελκόμενα που εμπεριέχονται στην συσκευασία του.(δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά)
Η επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος, για να γίνει δεκτή, θα πρέπει να συνοδεύεται από τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) καθώς και της συμπληρωμένης αίτησης υπαναχώρησης (μπορείτε να την βρείτε εδώ).
Δεν γίνεται δεκτή επιστροφή στην οποία το προϊόν έχει εμφανή σημάδια χρήσης ή κακής μεταχείρισης.
Για προϊόντα που δεν επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση, με ταλαιπωρημένες συσκευασίες, ανοιγμένα, χρησιμοποιημένα κλπ , των οποίων η αξία κρίνεται απομειωμένη, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα αντίστοιχης απομείωσης της επιστροφής χρημάτων και σύμφωνα πάντα με την κατάσταση του προϊόντος που επεστράφη. Στην περίπτωση αυτή, θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων.
Η επιστροφή προιόντος απο τον πελάτη γίνεται με δική του ευθύνη, με δικό του τρόπο μεταφοράς και τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν το ίδιο. Στην περίπτωση που το προϊόν απεστάλη σε αυτόν χωρίς επιβάρυνση μεταφορικών, τότε επιβαρύνεται και με τα έξοδα της αρχικής αποστολής του σε αυτόν. (δείτε εδώ τους τρόπους αποστολής).
Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
Ο πελάτης φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας του προϊόντος προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του (Ο χειρισμός και η εξέταση του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται με τον τρόπο με τον οποίο θα επιτρεπόταν στον πελάτη η διενέργεια αυτών στο φυσικό κατάστημα της εταιρείας).
Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει οποιαδήποτε αίτηση επιστροφής δίχως την υποχρέωση αιτιολόγησης της απόφασης αυτής.
Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος
Στην περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και πληρεί όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά.
Τα Έξοδα αποστολής για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με σύμφωνα με τις παρακάτω βασικές προϋποθέσεις:
- Έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας στο 24210 20581 ή επικοινωνία μέσω email στο info@digikal.gr
- Έχετε συμπληρώσει την αίτηση επιστροφής - υπαναχώρησης (βρείτε την εδώ), την οποία θα μας στείλετε μαζί με το προϊόν ή ηλεκτρονικά στο email info@digikal.gr
- Η επιστροφή γίνει με τον ίδιο τρόπο αποστολής μέσω των συνεργαζόμενων πρακτορείων μεταφορών ή ΕΛΤΑ Courier.(δείτε εδώ τους τρόπους αποστολής)
Επιστροφές προϊόντων δεν γίνονται δεκτές όταν:
- Αφορούν Software (λογισμικό Η/Υ) ή συσκευές που περιλαμβάνουν προγράμματα software καθώς και κάθε είδους υλικό σχετικό με τα προγράμματα αυτά σε ψηφιακή - ηλεκτρονική μορφή για τη χρήση του οποίου απαιτείται ενεργοποίηση από τον αγοραστή ή δήλωση των προσωπικών του στοιχείων, ενέργειες με τις οποίες ο αγοραστής καθίσταται ο μοναδικός και αποκλειστικός χρήστης του προγράμματος. Σαν συσκευές νοούνται για παράδειγμα οι κάρτες ήχου (audio interfaces), τα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά μουσικά όργανα, ψηφιακές κονσόλες ήχου και γενικά όλα τα μηχανήματα που χρησιμοποιούνται για την δημιουργία, αναπαραγωγή, επεξεργασία και εγγραφή οπτικοακουστικού υλικού.
- Αφορούν προϊόντα ειδικής παραγγελίας ή κατασκευής σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή (custom) ή είναι σαφώς προσωποποιημένα, και δεν ανήκουν στο προγραμματισμένο στοκ της εταιρείας. Οι ειδικές παραγγελίες γίνονται με προκαταβολή του συνόλου της παραγγελίας ή οποία δεν επιστρέφεται εφόσον έχει προχωρήσει η διαδικασία παραγγελίας στον προμηθευτή.
- Αφορούν προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, όπως πνευστά μουσικά όργανα, μικρόφωνα, ακουστικά. Βιβλία.
- Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές ανταλλακτικών εξαρτημάτων όπως : μεγάφωνα και διαφράγματα ηχείων, πλακέτες ενισχυτών ή προενισχυτών, πλακέτες τροφοδοτικών , κάψες μικροφώνων , κ.α.
- Προιόντα τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία του προϊόντος.
- Σε περίπτωση που το προϊόν σας θα πρέπει να επιστραφεί στην εταιρία μας, είτε λόγω κατασκευαστικού προβλήματος ή λόγω λανθασμένης αποστολής από την εταιρεία μας, η επιστροφή του θα γίνεται δωρεάν και αποκλειστικά με τον ίδιο τρόπο που εστάλει στον πελάτη. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει διαφορετικό τρόπο μεταφοράς, επιβαρύνεται ο ίδιος τυχόν έξοδα μεταφορικών.(δείτε εδώ τους τρόπους αποστολής)
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Digikal ΙΚΕ
Εμπόριο Οπτικοακουστικών
ΑΦΜ : 800651554 , ΔΟΥ ΒΟΛΟΥ
4ο χλμ Βόλου - Λάρισας, ΤΚ 38500, ΤΘ 807, ΒΟΛΟΣ
Τήλ. 24210 20581
Σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 2251/1994 άρθρο 3 παρ. 4 που αφορά τις αγορές από απόσταση (online), η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αίτησης υπαναχώρησης του πελάτη και με την προϋπόθεση ότι το προϊόν να έχει επιστραφεί στην έδρα μας.
Η Εταιρεία μας θα επιστρέψει το ποσό της αγοράς μετά την παραλαβή του προϊόντος στις αποθήκες της και τον έλεγχο αυτού. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται αφού πρώτα τα επιστρεφόμενα προϊόντα ελεγχθούν ως προς την κατάσταση τους από τους αρμόδιους υπαλλήλους της Εταιρείας μας.
Επιστροφή Χρημάτων :
Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή, θα σας επιστρέψουμε το συνολικό ποσό που καταβάλατε για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το έχετε εξοφλήσει (εξαιρούνται τυχόν χρεώσεις μεταφορικών).
- Εάν η εξόφληση έχει γίνει με πιστωτική / χρεωστική κάρτα τότε η εντολή επιστροφής χρημάτων δίνεται άμεσα από εμάς και τα χρήματα πιστώνονται στην κάρτα σας σε 3-5 εργάσιμες ανάλογα με την τράπεζα έκδοσης της κάρτας σας.
- Εάν η εξόφληση έχει γίνει τοις μετρητοίς στην έδρα της Εταιρείας μας τότε τα χρήματα επιστρέφονται με την επιστροφή των προϊόντων.
- Εάν η εξόφληση έχει γίνει με αντικαταβολή τα χρήματα επιστρέφονται μέσα σε διάστημα 14 εργάσιμων ημερών.
Πέραν του ως άνω δικαιώματος υπαναχώρησης, σε κάθε περίπτωση, διαθέτετε όλα τα δικαιώματα που σας αναγνωρίζει ο Αστικός Κώδικας (άρθρα 534 επ.) σε περίπτωση πραγματικών ελαττωμάτων ή έλλειψης συνομολογημένων ιδιοτήτων.