Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
Ο πελάτης φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας του προϊόντος προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του (Ο χειρισμός και η εξέταση του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται με τον τρόπο με τον οποίο θα επιτρεπόταν στον πελάτη η διενέργεια αυτών στο φυσικό κατάστημα της εταιρείας).
Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει οποιαδήποτε αίτηση επιστροφής δίχως την υποχρέωση αιτιολόγησης της απόφασης αυτής.
Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος
Στην περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και πληρεί όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά.
Τα Έξοδα αποστολής για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με σύμφωνα με τις παρακάτω βασικές προϋποθέσεις:
- Έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας στο 24210 20581 ή επικοινωνία μέσω email στο info@digikal.gr
- Έχετε συμπληρώσει την αίτηση επιστροφής - υπαναχώρησης (βρείτε την εδώ), την οποία θα μας στείλετε μαζί με το προϊόν ή ηλεκτρονικά στο email info@digikal.gr
- Η επιστροφή γίνει με τον ίδιο τρόπο αποστολής μέσω των συνεργαζόμενων πρακτορείων μεταφορών, ΕΛΤΑ Courier ή Box Now.(δείτε εδώ τους τρόπους αποστολής)
Επιστροφές προϊόντων δεν γίνονται δεκτές όταν:
- Αφορούν Software (λογισμικό Η/Υ) ή συσκευές που περιλαμβάνουν προγράμματα software καθώς και κάθε είδους υλικό σχετικό με τα προγράμματα αυτά σε ψηφιακή - ηλεκτρονική μορφή για τη χρήση του οποίου απαιτείται ενεργοποίηση από τον αγοραστή ή δήλωση των προσωπικών του στοιχείων, ενέργειες με τις οποίες ο αγοραστής καθίσταται ο μοναδικός και αποκλειστικός χρήστης του προγράμματος. Σαν συσκευές νοούνται για παράδειγμα οι κάρτες ήχου (audio interfaces), τα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά μουσικά όργανα, ψηφιακές κονσόλες ήχου και γενικά όλα τα μηχανήματα που χρησιμοποιούνται για την δημιουργία, αναπαραγωγή, επεξεργασία και εγγραφή οπτικοακουστικού υλικού.
- Αφορούν προϊόντα ειδικής παραγγελίας ή κατασκευής σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή (custom) ή είναι σαφώς προσωποποιημένα, και δεν ανήκουν στο προγραμματισμένο στοκ της εταιρείας. Οι ειδικές παραγγελίες γίνονται με προκαταβολή του συνόλου της παραγγελίας ή οποία δεν επιστρέφεται εφόσον έχει προχωρήσει η διαδικασία παραγγελίας στον προμηθευτή.
- Αφορούν προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, όπως πνευστά μουσικά όργανα, μικρόφωνα, ακουστικά. Βιβλία.
- Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές ανταλλακτικών εξαρτημάτων όπως : μεγάφωνα και διαφράγματα ηχείων, πλακέτες ενισχυτών ή προενισχυτών, πλακέτες τροφοδοτικών , κάψες μικροφώνων , κ.α.
- Προϊόντα τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία του προϊόντος.
- Σε περίπτωση που το προϊόν σας θα πρέπει να επιστραφεί στην εταιρία μας, είτε λόγω κατασκευαστικού προβλήματος ή λόγω λανθασμένης αποστολής από την εταιρεία μας, η επιστροφή του θα γίνεται δωρεάν και αποκλειστικά με τον ίδιο τρόπο που εστάλει στον πελάτη. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει διαφορετικό τρόπο μεταφοράς, επιβαρύνεται ο ίδιος τυχόν έξοδα μεταφορικών.(δείτε εδώ τους τρόπους αποστολής)
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Digikal ΙΚΕ
Εμπόριο Οπτικοακουστικών
ΑΦΜ : 800651554 , ΔΟΥ ΒΟΛΟΥ
4ο χλμ Βόλου - Λάρισας, ΤΚ 38500, ΤΘ 807, ΒΟΛΟΣ
Τηλ. 24210 20581
ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
1. BOX NOW
Επιστρέψτε το δέμα σας στο κοντινότερο διαθέσιμο Locker το οποίο μπορείτε να βρείτε στον live χάρτη της box now εδώ:
https://boxnow.gr/.
- Συσκευάστε προσεκτικά το δέμα και γράψτε επάνω τον 10ψήφιο αριθμό της αρχικής σας αποστολής.
- Πληκτρολογήστε αυτό τον 10ψήφιο αριθμό στο locker για να ανοίξει μία θυρίδα.
- Τοποθετήστε το δέμα
προς επιστροφή.
2. ΕΛΤΑ COURIER
3. ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Από Αθήνα προς Βόλο:
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΟΡΦΕΩΣ 47, ΑΘΗΝΑ - ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ, Τ.Κ: 11855
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ : 2103456321, 2103456429
Από Θεσσαλονίκη προς Βόλο:ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΒΕΝΕΤΙΔΗΣ*
ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΝΤΟΥ, ΔΙΑΒΑΤΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Τ.Κ: 57008
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ : 2310 754912
*Μεταφόρτωση για Βόλο με την Μεταφορική ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 2251/1994 άρθρο 3 παρ. 4 που αφορά τις αγορές από απόσταση (online), η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αίτησης υπαναχώρησης του πελάτη και με την προϋπόθεση το προϊόν να έχει επιστραφεί στην έδρα μας.
Η Εταιρεία μας θα επιστρέψει το ποσό της αγοράς μετά την παραλαβή του προϊόντος στις αποθήκες της και τον έλεγχο αυτού. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται αφού πρώτα τα επιστρεφόμενα προϊόντα ελεγχθούν ως προς την κατάσταση τους από τους αρμόδιους υπαλλήλους της Εταιρείας μας.
Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή, θα σας επιστρέψουμε το συνολικό ποσό που καταβάλατε για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το έχετε εξοφλήσει (εξαιρούνται τυχόν χρεώσεις μεταφορικών).
- Εάν η εξόφληση έχει γίνει με πιστωτική / χρεωστική κάρτα τότε η εντολή επιστροφής χρημάτων δίνεται άμεσα από εμάς και τα χρήματα πιστώνονται στην κάρτα σας σε 3-5 εργάσιμες ανάλογα με την τράπεζα έκδοσης της κάρτας σας.
- Εάν η εξόφληση έχει γίνει τοις μετρητοίς στην έδρα της Εταιρείας μας τότε τα χρήματα επιστρέφονται με την επιστροφή των προϊόντων.
- Εάν η εξόφληση έχει γίνει με αντικαταβολή τα χρήματα επιστρέφονται μέσα σε διάστημα 14 εργάσιμων ημερών.
Πέραν του ως άνω δικαιώματος υπαναχώρησης, σε κάθε περίπτωση, διαθέτετε όλα τα δικαιώματα που σας αναγνωρίζει ο Αστικός Κώδικας (άρθρα 534 επ.) σε περίπτωση πραγματικών ελαττωμάτων ή έλλειψης συνομολογημένων ιδιοτήτων.